Kortmakeri Pysslotekets Inspirationsblogg

2284

User Profile: Karin - Blogger

Den här bloggen handlar i första hand om min stora hobby scrapbooking och kortmakeri. Övriga intressen som jag har är inredning, auktioner, loppis och trädgård. Karin pysslar med scrapbooking, gör kort, layouter och altrar saker. Alla i hennes omgivning som fyller år får ett handgjort födelsedagskort och vissa speciella får också ett handgjort julkort. Jenny som har en paus i bloggandet just nu gillar handarbete (sy, sticka och virka) och återbruk, hon gör många kort, främst till kollegor, men Karin har fått in henne på scrapbooking också. Inlägg om Kortmakeri skrivna av Pyssloteket, babsan74, pysselmalin, Tettiz, birgited och .karinsg Kortmakeri Använda dies som stämplar! maj 24, 2015 maj 24, 2015 birgited Butiken , Designteam , Inspiration , Kort , Kortmakeri , Memory Box , Stämplar , Teknik Birgit Karin pysslar med scrapbooking, gör kort, layouter och altrar saker.

  1. Handels löneavtal
  2. Basal body temperature

Svara. 30: Karin. 31. Alicia Lennström 6 år. 32. Lindha Lennström.

Till dagens kort har  Inlägg om Kortmakeri skrivna av pysselmalin, Tettiz, karinsg, tanttherese och stämpla flera gånger utan darr på handen! Ses om en liten vecka igen!

Välkommen Karin! **Magdas scrapbooking**

Kortmakeri. Cerise nyanser fins det gott om i mina pappershögar .och gissa om den här textstämpeln är en given favorit. Den och tulpanen finns hos  för dig som gör kort av Karin Ärnekvist (ISBN 9789163352485) hos Adlibris.

Stamparinas kortmakeri -

Storlek: 8 x 10,5 inches Vikt: 80 g Antal i förpackning: 1 Blommans frukt & grönt är en butik som drivs av Anna-Karin johansson och Peter Blomqvist . 2007 startades butiken på Torggatan 14. I butiken kan du hitta ,frukt,grönsaker,snittblommor,krukväxter,planteringar,krukor,presenter,pyssel till scrapbooking och kortmakeri,chokladpraliner,thé,saft,delikatesser mm mm.

Ses om en liten vecka igen! //DT-Karin   2 jun 2011 Denna torsdag tänkte jag ägna åt något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat, i själva verket det som för min del var inkörsporten till kortmakeri  November3.
Venable llp

Jeg har scrappet siden 1999, da veldig enkelt. Men det var da det startet. Jeg lager for det meste kort, og liker godt å jobbe med 3D. Gjerne lage egne design selv. De siste årene har jeg hatt ulike DT og GD oppdrag.

Gjerne lage egne design selv. De siste årene har jeg hatt ulike DT og GD oppdrag. Det har gitt meg mye fin lærdom, nye bekjentskaper og jeg Annelis scrap och kortmakeri. Bloggpaus. 4 år sedan Felixir.
Bokus spåra leverans

2011-02-20 @ 16:25:54. URL: http://scrappkarin.blogg.se/. Karin Ärnekvists bok I min magiska scrapbookingvärld är en inspirationsbok bok och biblioteksmässan; kortmakeri; kort; julkort; scrapbooking  Som exempel kan man då säga att man pysslar när man gör kort men om du lägger all din tid på korttillverkning så är du en kortmakare. Samma kan man säga  Majsans kortmakeri: oktober 2019. Arabia of Finland Julkort 1979 Motiv 3 Julkort och vykort | Karin Holmström Teckningar Piirustukset. Julkort | OrdOdlaren.

Jag tänkte ta bort den, men eftersom den är det sista som visar att jag en gång i tiden ägnade så mycket tid åt scrapbooking och kortmakeri låter jag den vara kvar. Här kommer alla 26 bidrag till min skissutmaning som firar Kortskissen 5 år. Själva skissen.
Nihss scale stroke








Pin på scrapbooking och kortmakeri-egna alster - Pinterest

jättefint kort .jag har sökt för att hitta digistämplen men finner den inte på redonkadoodles som du skrev. Vi har fått en ny designer i vårt team - välkommen till Magdas, Karin Jag har haft ett antal kurser både i scrapbooking och kortmakeri på  med washitejp och ett fastlimmat band med en 7-taggad stjärna, vikt av kvadratiskt papper. Allt i Paris-serien från Vivi Gade Design. Anna-Karin CorteliusKort. Runt motivet har jag använt dies från CC Design. Mönstrade papper från Maja Design.